Dezordine in sentimente.

partea LXXXIII-a

               Jurnalul inimii Lui

 Iubito, iubito, iubito…

Daca as putea… daca as putea nu as mai face aceleasi greseli; nu te-as mai rani, nu as mai tipa la tine, nu te-as neglija, nu ti-as reprosa nimic, nu te-as contrazice, nu ti-as interzice ceva, nu te-as lasa singura, nu te-as lasa sa plangi, nu te-as face nefericita.Nu iubito, nu. Nu as mai face asta. E prea tarziu si e inca devreme. M-as certa cu tot Raiul pentru tine, astept stropii de ploaie acum sa-mi ascunda durerea. Iubito, am fost un fraier cand am plecat; Iubito, am fost un fraier cand te-am lasat sa pleci. Iubito, mi-e  dor de tine, de ochii tai, de buzele tale, de obrajii tai mereu calzi, de gatul tau, de sanii tai, de bratele-ti lungi, de pielea-ti fina. Iubito, tu mi-ai schimbat destinul iar eu mi-am lovit destinul cu o nepasare pentru care nu am scuze. Ma rog sa ma ierti, sa ma suni din nou, sa  fii tot tu cea care iubeste mai mult. Macar o zi… macar o zi sa te mai am. Iubito, tu stii de cand te iubesc pe tine?

 

“Nu trebuie sa fiu langa tine ca sa stiu ce gandesti. Ma vrei, ti s-a facut dor. Poate crezi ca nu-mi pasa dar te inseli. Sunt inconjurata de mii de oameni si totusi… si totusi sunt cel mai singur om de pe pamant. Cel mai singur om esti si tu?Si mie mi-e dor.Mi-e mult prea dor.Dragostea mea pentru tine imi arde sufletul mai tare ca pacatele ce-mi apasa mintea. Mintea… mi-am pierdut-o si pe asta! Pentru tine! “

               Jurnalul inimii Lui

    Iubito!

-Chriss vreau sa ne vedem!

-Rose, tu esti?

-Nu, nu sunt Rose. Sunt iubita ta, sunt prietena ta cea mai buna, sunt ingerul tau, sunt cel mai frumos vis, sunt cel mai apasator cosmar, sunt mama ta, sunt sora ta, sunt sufletul tau pereche, sunt ratiunea ta, sunt tu… sunt tot ce vrei tu!

-Iubito!

4 thoughts on “Dezordine in sentimente.

  1. M-ai facut praf cu postarea asta.Nici in cea mai buna zi din viata mea nu pot sa ating un grad atat de ridicat de..sensibilitate.

Leave a Reply

