Family<3 Zumba

Zumba inca este pentru multi un cuvant ce nu are un inteles propriu, lucru ce m-ar intrista daca nu as  vedea cum “fenomenul” se extinde si prinde!
Nu o sa va plictisesc cu definitii exacte etc pentru ca asta gasiti in fond si pe google dar simt nevoia sa-mi exprim opinia in legatura cu lucrul care intr-un fel sau altul mi-a schimbat viata.
Am inceput sa fac zumba in luna august cand nu eram cel mai fericit om de planeta asta (din diverse motive) si m-am dus la primul curs la indemnul fostului meu instructor de dans.
Imi amintesc ca ma simteam a naibii de mica printre toti cei de la sala si mai mult decat stangace in ceea ce priveste coregrafiile.Dupa prima ora de-abia puteam respira dar fusesem prinsa de ritmuri si am hotarat sa continui pentru ca daca vrei, poti!
Ideea este ca pentru mine zumba inseamna acum, dupa doar cateva luni dans, sanatate si bucurie, foarte multa bucurie!
Si mai frumos insa este ca am intalnit pe aceasta cale oameni minunati care mi-au demonstrat ca pentru a face ceea ce-ti place nu ai nevoie decat de vointa si pasiune. Ma simt ca in familie alaturi de ei si si-au facut loc in inima mea mai repede decat mi-as fi imaginat eu vreodata.
Am participat deja la cateva evenimente si am sute de poze si zeci de filmulete care confirma tot ce am spus mai sus.
Po-popooooo-poate ca nu mi-am pus la contributie la scrierea acestui post tot talentul meu dar  l-am scris din inima!
Dale sexy zumbaaaaa!!!
Ii multumesc atat instructorului (Paul) cat si colegilor de zumba ( va stiiitiiii, va stitiii) pentru tot ce se intampla la sala si pentru

ca timp de o ora ma fac sa uit de stres si sa zambesc!

image

image

Kp

image

image

image

image

3 thoughts on “Family<3 Zumba

Leave a Reply

