Zumba® Xmas!

Hei, de ce nu mi-a zis nimeni ca avem pauza!? Dupa o super-mega petrecere de Craciun pe tocuri( subliniez asta) am inceput sa constientizez ca mai aveam doar 2 ore de zumba ® din acest an.
Recunosc, am devenit dependenta de ideea asta de miscare, de muzica si de oamenii de acolo: imi vreau doza ( da, e o metafora si e singura care poate explica aceasta necesitate).
Ca sa trec peste partea in care eu sunt trista pentru ca nu mai facem zumba® pana in ianuarie o sa-mi amintesc de petrecerea mai sus mentionata, povestindu-va si voua.
In primul rand a fost cu tema: toata lumea in alb si rosu si neaparat pe tocuri. Zis si facut! Doar nu va inchipuiti ca a indraznit vreo zumbista  sa incalce asta…
E greu sa descriu atmosfera de acolo: era energie, extrem de multa energie pozitiva si fericire ( se vedea pe chipurile noastre).
Dale, dale! La petrecere au participat cei  de la Olympic si nu numai (cu precizarea ca si draguta de Mona a fost alaturi de noi).





Petrecerea in sine a fost organizata de Paul care ne-a facut sa fim invidioase pentru cum danseaza pe tocuri (din solidaritate si pentru a fi pe tema).
Pentru ca era vorba de Craciun am avut si doua coregrafii speciale mai mult decat dragute!
In aceeasi atmosfera de sarbatoare am filmat (in stilul nostru binenteles) si Gangnam Style!!
wooop wooop
Prima parte a petrecerii, adica ce a tinut de zumbaiala, s-a incheiat cu superba melodie a lui Beyonce-I was here.
In a doua parte a petrecerii noi, “invataceii”, ne-am asezat jos si ne-am asteptat cadourile de la Mosul nostru foarte tanar, Paul!!
Seara s-a incheiat cu muultee muuulte prajituri si nenumarate poze!
Eu, personal, va multumesc din nou si din nou pentru tot ce se intampla la sala!

One thought on “Zumba® Xmas!

Leave a Reply

