un pic de nebunie

De ce e diferita ziua de noapte? sau noaptea de zi?
doar pentru ca una detine Soarele iar cealalta Luna si Stelele? ei si? si eu le pot detine!… daca vreau; dar de obicei nu vreau! o sa iau norii!
pot sa iau norii?
la naiba… peretii nu ma baga in seama! o sa vorbesc singura.
stai!
deja fac asta
*o voce imi sopteste de undeva din capul meu*
“Nu esti nebuna si nici nu vorbesti singura”
aaa daaaaa uitasem, asta se cheama monolog de fapt, nu?
“Nu, nu proasto! nu la asta ma refeream.”
ei na ca asta-i buna! acum nu ma mai inteleg nici cu vocile din capul meu. e putin frustrant; asta si faptul ca rad in acelasi timp. nu ar trebui sa ma amuze, singuratatea e boala greaaaaa- vedem asta si la televizor sau in poze pe internet…

“Tu scrii. gandesti dar scrii. nu te aude nimeni! cu exceptia mea si crede-ma ca uneori mi-as dori sa nu te aud”

Hmm, da, are dreptate. Cum sa-mi raspunda peretii din moment ce ei nu stiu sa citeasca? ei doar aud! daaa, daaa, peretii au urechi! si ochi. dar nu au gura, caci daca ar avea noi toti am avea mari probleme!

Si acum ca m-am gandit mai bine… poate nu o sa iau doar norii!

Leave a Reply

