De ce iubesc cafeaua

De ce?

D-aia! si D-aia! si D-aia!

Cafeaua ca si ciocolata nu pune intrebari stupide ci intelege. E acolo – fierbinte si gata sa te trezeasca din orice vis urat.

Cafeaua e  unul dintre motivele pentru care iubesc diminetile. Iubesc chiar si ziua de luni… mai ales ziua de luni. Cand stiu ca mai sunt  atatea zile (adica 5) pana la urmatorul weekend si ca trebuie sa ma lupt sa nu cad in monotonie cafeaua ma salveaza. Uneori e afurisita si imi arde limbuta dar incapatanata fiind nu o las!

Daca e bauta alaturi de oamenii potriviti cafeaua e doua sau poate chiar trei ori mai buna! Scoala, liceul sau facultatea sunt institutii unde daca nu ar cafea nu ar fi nici persoane capabile sa invete! Si ce farmec ar mai avea prima ora sau primul curs daca tu in loc sa fii acolo nu ai sta la o cafea intr-un loc linistit?(sau relativ linistit, depinde de cafenea).

Eu iubesc cafeaua pentru ca e buna, e calda sau rece -exact cum vrei tu-, o ai cand vrei, o beau cu cine vreau eu, imi pastreaza amintirile la fel de dulci ca ea, merge perfect cu o carte pe o zi ploioasa, o iubesc pentru ca desi nu ar trebui consumata chiar la orice ora pot sa fac asta si o mai iubesc si pentru ca e afurisita si nu se face singura in nicio dimineata!

O sa inchei aceasta postare mai brusc decat m-as fi asteptat chiar si eu dar nu mi-am baut cafeaua si nu pot functiona. Have a nice day!

2 thoughts on “De ce iubesc cafeaua

  1. Am sperat sa gasesc ceva interesant,deoarece chiar imi face placere sa citesc blog-uri,acestea fiind o sursa foarte interesanta de idei si ganduri noi,dar cu regret chiar nu vad nimic interesant,comic,metaforic de orice fel in postarea ta.

    Am presupus ca poate nu am prins vreo aluzie,poate un mesaj ascuns printre randuri,o provocare pentru cei cu spirit de observatie asa ca am recitit intreaga postare de cel putin 3 ori.

    Sec,incorect (din punct de vedere a observatiilor ce sunt legate de maturitate…O data ce ajungi la o anumita varsta,acesta fiind un fapt atestat de foarte multi, observi natural ca adevaratul loc din pasajul ” ai sta la o cafea intr-un loc linistit?(sau relativ linistit, depinde de cafenea)” nu este in nici o cafenea si nici macar in aer liber,ci in schimb este cafeaua de dimineata,pe care o pui la facut acasa inainte sa-ti pregatesti micul dejun,grabit/a sa ajungi la timp la servici.Acela este paradisul cafelei,atunci este ea cu adevarat langa tine,pentru a continua metafora prezenta in postare.) si cu toata sinceritatea,plictisitor.

    Iti ofer acest feedback in speranta ca il vei imterpreta ca o critica constructiva si ca urmatoarele postari vor beneficia de invataturile extrase din el.

    Mult succes si la cat mai multe postari interesante!

    • Iti multumesc ca ai citit postarea si ca ti-ai pierdut 1 minut sau poate mai mult sa-mi scrii acest comentariu 😀 Imi place foarte mult sa scriu si imi doresc sa fiu din ce in ce mai buna (ca toti cei din domeniul asta de altfel) asa ca o sa-ti interpretez feedback-ul ca o critica constructiva asa cum si sperai! Apreciez mult oamenii sinceri care imi spun exact ce cred in legatura cu ceea ce scriu.

      Multumesc!

Leave a Reply

