sa fim fericiti

Am primit intr-o zi un filmulet de la o prietena cu un experiment (vezi link mai jos)

One Of The Greatest Contributing Factors To Happiness ,

ce m-a pus pe ganduri imediat. Ea mi-a spus sa incerc dar comoditatea m-a impiedicat sa fac asta… comoditatea si cumva frica. Da, frica de a fi fericita dintr-un motiv mult prea stupid, fericita fara sa pot justifica asta.

Nu recomand acest gen de gandire, va propun sa urmariti experimentul si sa incercati! O sa vedeti asa ca fericirea chiar vine din lucrurile simple si o sa va dati seama cat de mult conteaza oamenii din jurul nostru. Si veti mai realiza ca oricat de rea ar parea o zi, doar gandul la o anumita persoana ar putea transforma totul in ceva frumos!

Personal, m-am gandit la foarte multi oameni. Sunt recunoscatoare multor persoane minunate din jurul meu  si mi-am dat seama ca uneori zambesc doar pentru ca ma gandesc la ei.

Nu o sa dau nume pentru ca o sa se simta oricum. O sa incerc insa sa mentionez cateva din lucrurile ce mi-au ramas mie in minte din ceea ce au facut ei si de ce ii iubesc.

Ii iubesc pe toti in primul rand pentru ca exista in viata mea. Sunt o persoana dificila si incapatanata si chiar si asa inca nu m-au batut (eu n-as fi rezistat). Unii m-au sunat exact in momentele cand aveam cea mai mare nevoie, unii m-au imbratisat cand mie imi era frica sa cer asta, m-au certat cand am gresit, muncesc si desi isi doresc o viata mai buna se bucura de fiecare moment din viata lor, nu uita sa traiasca, nu se lasa coplesiti de probleme.

Imi e greu sa vorbesc in general, atat x,y,z,x,y,z,y,x,z  sunt oameni carora intr-o zi o sa le multumesc personal pentru anumite lucruri. Sunt minunati si ii iubesc.

Ideea e ca trebuie sa avem grija de ce este in jurul nostru. Orice chestie marunta poate reprezenta intr-o zi un motiv sa zambesti.

Tu pe cine ar trebui sa suni daca ai face experimentul?

Leave a Reply

