2013 short review

A devenit cumva o traditie ca in fiecare an, pe data de 31 sa fac un scurt review pe blog despre ce a insemnat anul asta pentru mine. Sunt fericita ca in ciuda diverselor intamplari inca sunt in picioare, sanatoasa si recunoscatoare pentru tot ce am trait pana in acest moment.

Am invatat ca indiferent ce ti se intampla mereu exista o parte buna, si tine numai de noi daca o vedem sau nu, daca profitam si o dezvoltam sau nu.  Uneori depinde si de perspectiva din care privesti lucrurile.

Am iubit, iubesc si voi iubi si anul viitor tot ce se poate. Am dansat, am ras, am plans, am multumit, mi-am cerut iertare, am muncit, am pierdut vremea, am facut cumva… “di tati”.

Nu am niciun regret. Nu-mi doresc sa am. Incerc pe cat posibil sa fac ceea ce-mi place si prin fiecare zi sa stiu ca sunt mai aproape de ceea ce-mi doresc cu adevarat.

Am fost si sunt inconjurata de oameni carora o sa le tot multumesc de-acum incolo pentru tot ce fac pentru mine si ca sunt mereu acolo cand am nevoie de ei si nu numai – si ii iubesc maxim si le-am tot spus asta:)) 😡

Nu pot sa fac o lista cu top 10 best moments de anul acesta, nu as putea decide, am terminat liceul, am avut un banchet superb, m-am distrat cu fiecare ocazie pe care am avut-o, am primul meu job,  pff, sunt atat de multe!!

Am cunoscut oameni noi frumosi. Am legat prietenii de care sunt foarte mandra si am invatat sa respect mai mult.

Pentru noul an imi doresc in primul rand sanatate- daca o sa am asta sunt sigura ca o sa pot face tot ce imi doresc! 😀

In ceea ce priveste blogul o sa incerc sa scriu mai mult si mai frumos; va multumesc pe aceasta cale tuturor celor care au citit ce-am scris, celor care mi-au trimis mesaje/comentarii cu felicitari sau critici!

Va doresc un an nou mai bun plin de impliniri!

Leave a Reply

