un an mai bun! no shit?

Mi-am promis ca anul asta voi fi mai buna cu cei din jurul meu! A functionat pe 1 cand inca eram beata dupa revelion si pe 2 cand practic am dormit. Azi nu.

Nu as putea spune ca as bate pe cineva da as sparge ceva cu siguranta!

Sa va dezvalui cateva amanunte din viata unei  casierite:  e in magazin inaintea oamenilor, stie tot ce se intampla acolo si nu conteaza cum arata atata timp cat le zambeste clientilor!

Eu personal iubesc foarte mult copiii, sunt adorabili si superbi si cum mai vreti voi; imi intra multe mamici in magazin(fiind unul de haine) si nu ma pot abtine sa nu ma duc la ei… totul pana cand aud: “Hai scumpule, vorbeste cu tanti”.

Dupa care timp de jumatate de ora in capul meu rasuna cuvantul ala. “Tanti”.  Am imbatranit? Sunt eu nebuna? Tanti? Pe bune? Mai ieri am implinit 19 ani amarati da frumosi. De fapt, acu vreo 2 saptamani. Tanti?

“Va vine foarte bine rochia (tanti)!”

Si zambesc si merg mai departe. Mai suna si telefonul. Nu poti sa vorbesti. Dai ocupat. Scrii pe fuga un mesaj. Il trimiti cui nu-i trebuie. Te bucuri ca primesti un mesaj. Era Orange-ul…

Astea plus vestile proaste plus faptul ca ai racit rezulta… un an nou bun. Imi pastrez speranta (aia pe care am blestemat-o azi) ca o sa fie totusi mai bine! Las’ ca stau totusi ok cu nervii si ca nu   sunt medic sau ceva… V-as scrie dintr-un loc rece sigur!

O seara placuta va doresc!

Leave a Reply

