confesiune: despre pasiune. despre dans

Sunt un om care pune suflet in tot ce face. Sunt un om. Sunt un om ce iubeste viata dar,  mai presus de asta, sunt un om ce iubeste dansul.

Aceasta postare este dedicata pasiunii mele si a lucrului ce imi da forta sa merg mai departe. Pentru unii poate suna stupid dar eu iubesc dansul mai mult decat imi iubesc viata si DA, as renunta la aproape orice pentru asta.

Iubesc dansul de mica. Nu stiu daca a inceput la un moment dat, sunt de parere ca m-am nascut asa. Am dragostea asta pentru dans in sange. and i mean it

Spuneam mai sus ca sunt un om; ei bine, dansul ma face sa ma simt om nu doar sa fiu unul.  Atunci cand dansez simt cum fiecare particica din mine se umple de bucurie.

E un sentiment imposibil de descris in cuvinte. Nu conteaza cine este in jurul tau, cand incepi sa dansezi uiti de tot. Uiti de probleme, de stres, de ganduri ce te macina… de tot!

Imi aduc aminte ca am fost odata la o preselectie pentru o trupa (mai mult obligata ce-i drept); m-am chinuit 2 zile sa pregatesc un moment dar a fost in zadar. Am ajuns acolo cu inima in gat, tremuram, imi era frica si credeam ca nu voi reusi sub nicio forma sa ma concentrez. Am intrat, am zambit, m-am prezentat. A inceput muzica si tot ce stiam e ca e melodia mea preferata si sunt acolo sa fac ce-mi place cel mai mult. Am improvizat binenteles dar va jur ca in acele clipe nu am simtit pic de emotie.  Am revenit la acest sentiment cand s-a terminat muzica. Inima imi batea intr-un ritm mult prea alert si aveam in fata niste ochi mari ce ma analizau. Am trecut de preselectie dar nu asta conteaza acum, conteaza faptul ca facand ceea ce-ti place te poti elibera de multe lucruri si nu simti nici emotii si nici stres.

Dansul ma completeaza si ma face de cele mai multe ori sa simt ca lumea asta mare poate fi a mea. Dansez dimineata, dansez in autobuz miscandu-mi picioarele usor in timp ce muzica rasuna in casti, dansez la munca, dansez in dus, dansez in somn. O zi cu adevarat frumoasa e o zi care incepe si se termina prin dans.

Nu-mi pot imagina viata fara dans. Ar fi nu doar plictisitoare ci si lipsita de sens.

Ca un sfat pentru cei care cititi asta acum, sa nu renuntati niciodata la visele voastre si ceea ce iubiti cel mai mult sa faceti. Eu personal nu-mi doresc sa fiu mai buna decat altii ci imi doresc sa fiu in fiecare zi mai buna decat am fost ieri.

Keep calm and dance!

Ps: videos soon!

Leave a Reply

