jurnalul unei bloggerite: despre dragoste si mancare

Era trecut de 10 seara. Comanda la pizza intarzia sa apara. Chiar si asa era o seara linistita (mai rar asa ceva la mine) in care eram acasa, in fata laptopului cu Liptonul colegului de apartament langa mine. Stiam ca aII-a zi trebuie sa ma trezesc devreme pentru ca aveam munca dar pasiunea mea pentru pierdut timpul si blogul meu au hotarat sa nu ma bag in pat.

Am intrat  sa vad ce se mai intampla si sa mai citesc din postarile oamenilor pe care ii urmaresc. Cati oameni frumosi si talentati pot exista! Am gasit asa o postare despre ideea de slabit si de ce sunt femeile innebunite dupa asta etc si mi-am amintit ca recent am terminat de citit o carte de psihologie practica ce m-a marcat cumva “Cand mancarea tine loc de dragoste.” (Ca sa nu mai vorbim de faptul ca era ajunul Dragobetelui iar eu tot cu pisicile in brate eram.)

Deci dragoste.  Si mancare. Femeie. Enigma.

Am renuntat la suc si mi-am turnat un pahar de vin. In respectiva carte (pe care o recomand cu caldura) se vorbea despre faptul ca in general temerile/fricile unei persone isi au baza in copilarie, intr-un eveniment de care poate nici nu ne mai amintim foarte bine. Exista astfel frica de a nu fi iubiti pentru felul cum aratam, frica de a nu fi parasiti, frica de singuratate, frica de a face ceva gresit… si lista ar putea continua. Si ciocolata. Care nu pune intrebari ci intelege. Si nu numai ciocolata. Ganditi-va putin, de cate ori nu v-ati varsat nervii mancand in loc sa spuneti ce nu va convine?

Poate parea stupid dar la o analiza mai detaliata a  propriei personalitati ajungem la aceeasi concluzie: avem nevoie de iubire, fiecare parte din noi are nevoie de iubire dar de multe ori ne e frica sa recunoastem asta.

Asa cum stim cand ar trebui sa schimbam ceva dar amanam momentul.

Nu e vorba de data asta de timp, e vorba de tine. Inainte de orice/oricine trebuie sa ne iubim noi pe noi. Si uneori da, ciocolata face minuni.

Si pana sa termin eu postarea asta mi-a ajuns si pizza. Sper ca de Dragobete nu ati declarat iubire doar persoanei de alaturi ci si voua!

 

Leave a Reply

