jurnalul unei bloggerite2: din iubire pentru clatite. si dulceata

“-Pisu, tu  ma iubesti, nu-i asa?

Pisica se uita la mine lung.

-Hai te rog, vorbeste! Stiu ca poti sa faci asta! Dar esti afurisita si razi de mine!

Isi infipse usor gherutele in picioarele mele.

-Bine, nu esti afurisita dar totusi, ma iubesti sau nu?”

Pisica nu va vorbi. Clatitele isi asteptau cuminti dulceata.

De capsuni, de cirese, de piersici, de caise, de visine, de trandafiri, de afine… mai conteaza?

Nu, nu mai conteaza. Toate au miros de vara. Toate imi amintesc de vara. Mai sunt cateva luni bune pana atunci. De-abia astept sa-mi simt pielea mangaiata de soare, sa alerg descult, sa ma duc la mare, sa ascult Vama mergand spre Vama, sa iubesc apusul si rasaritul mai mult ca oricand. Imi este foarte dor de vara.

Mie dulceata imi aminteste de vara. Nu stiu de ce; nici macar nu vreau sa inteleg asta. Iar clatitele… ei bine, sunt doar clatite. Dulci si ele.

Iar pisica ma iubeste chiar daca nu-mi spune asta.

Leave a Reply

