simplitate in alb

Iubesc rochitele albe.Si nu doar rochitele albe. Orice e alb: tricouri,  pantaloni, camasi, tenisi, pantofi, bluzite vaporoase, lenjerie intima. Imi plac atat de mult pentru ca sunt foarte usor de asortat si atunci cand esti o persoana ce dimineata isi face mai multe griji pentru cafea decat pentru cu ce o sa-si asorteze geanta atunci… you know what i mean!

Ma duce cu gandul la inocenta si puritate. (Ps: sunt sigura ca inocenta celor care poarta alb are de suferit uneori dar ca idee… aduce a ce zic eu aici).

Albe sunt si rochiile de mireasa si la un moment dat cu toate ne imaginam imbracate asa. -Eu nu. Nu acuma, trebuie sa-mi mananc singura sanatatea, nu pot lasa pe altcineva.

Ce incerc eu sa zic e ca un tricou alb si o pereche de jeans te pot salva oricand din dilema : Eu cu ce ma imbrac azi? Daca adopti un stil mai office, optezi pentru o camasa, daca iesi in club tai putin tricoul s.a.m.d.

Nu sunt o fana a modei si a chestiilor prea fancy, ma imbrac cu ce-mi place si cu ce-mi sta bine! Dar da, am o slabiciune pentru rochitele albe – asa cum am o slabiciune si pentru dulciuri.  Vara cel putin sunt o incantare pentru pielea mea bronzata si pana si Soarele pare mai stralucitor asa!

Let’s go back to black then! I mean white! let’s go black to white. No, I mean, back to white!

Leave a Reply

