“Te rog… sa nu fie prea tarziu”

“Nu m-am gandit nicio clipa ca daca voi alege sa o fac pe ea fericita… imi voi distruge mie fericirea. Am refuzat timp de atata timp sa recunosc ca inainte de orice mi s-a intamplat, am fost eu. Doar eu. Nu pot sa regret, mi-am promis candva ca nu voi mai avea regrete dar… dar acum ca am reusit sa gasesc cauza micilor mele depresii ma simt goala pe interior. Nu-mi amintesc ce iubeam atat de mult atunci si ce mi-a influentat decizia. Am crezut ca asa toata lumea va fi fericita, imi place sa vad oameni fericiti doar ca rezultatul a fost de departe cel asteptat.

-Ce s-a intamplat?

Nu mai conteaza. A contat atunci dar a trecut. Iar ce e in trecut chiar trebuie sa ramana acolo. Acum ma chinui sa ma iert pe mine.

-Cu ce ai gresit?

Nu stiu. Adica stiu dar mi-e frica sa spun. Mi-e frica sa-mi spun si mie asta. Ideea e ca nu poti sa iei decizii gandindu-te doar la cea mai mica parte a problemei. Nu atunci cand visezi sa schimbi lumea! Nu atunci cand te consideri o persoana buna si demna de admirat! Nu! Categoric nu! Cand iei o decizie trebuie sa-ti asculti si inima… inainte sa te faca sa-ti umpli pumnii de lacrimi. Ascult-o. Nu e greu.

-Tu nu ti-ai ascultat inima?

Eu am ignorat-o. Sunt cumva doar pe jumatate vinovata. Dar inca imi iubesc viata, mie mi-a ramas inca bucuria de a zambi atunci cand vad un curcubeu. Eu zambesc cand stiu ca vine Craciunul. Eu mai sunt un copil, cu un trup ce-mi tradeaza varsta insa. Sper doar ca cineva intr-o zi… sa faca pentru fericirea mea un sacrificiu la fel de mare ca cel pe care l-am facut eu. Sperantele mor ultimele. Si de cele mai multe ori si noi murim o data cu ele. Sa nu fie prea tarziu. Ai grija sa nu fie prea tarziu.”

Leave a Reply

